Saturday, January 29, 2011

prince charming ~

salam , hello ~



prince charming ohhh prince charming !
walaweyhhhhh , entry tanak kalah ~ HEHEHE :p
gosip nie gosippp , hahaah
saya da jumpe princeCHARMING ? ehh , TAK lahhh ~
tu hanya gimik belaka ~
tapi sebagai perempuan , mesti korang pernah terfikir pasal nie kan ( bg gurlz lahh , incik laki jgn psan )
tapi de kew prince charming nie ? so u gurlzz fikir2 lahh yea ~
hehehe :)
princeCHARMING tu sebenarnye tajuk novel yg saya bace !

ohh , admit it novel nie sgt beshh oke ! :)
saya rase seolah-olah saya dalam novel tu ~
dan bnyk persamaan saya dengan novel tu , eh pasan yea anda cik atiqa !
tapi reality nye betol , ia seakan-akan sama !
saya shukewww cgt2 novel nie ~ :)
harap-harap dapat jumpe princeCHARMING saya one day ~
hehehehe :p


p/s : saya ta mencari yang sempurna ! cukup lahh yang biasa2 saje jnji die dapat didik saya , anak yg baek,
imankan solat saya dan anak2 kelak , papa yang baek kpd anak2 ! itu sudah memadai ~ :)

No comments:

Post a Comment