Sunday, July 1, 2012

kalau masa boleh dikembalikan ~



as salam , hello ~ 



sudah 2 bulan aku tak menjenguk blog nie , kesibukan bergelar practical student membuatkan aku malas nak update pape kat sini ~ 
lagi 19 hari nak RAMADHAN , tahun pertama tanpa NENDA tersayangs ~ 
10 jun 2012 , hari yang sangat meruntun jiwa aku , hati aku , semua lahh ~ orang yang aku sayang pergi selamanya meninggalkan kami sekeluarga ! aku da macam trauma setiap kali lepas subuh mesti aku terengat , dapat info yang arwah takde lepas aku selesai solat subuh , memang susah aku nak percaya saat itu ~ hanya deraian air mata je yang mencurah-curah keluar tanpa henti . Saat nie pun aku masih lagi tak dapat lupakan , even air mata dah tak larat nak keluar tapi hati aku masih menangis lagi ~ mane mungkin aku tak sedih , arwah yang besarkan aku dari aku lahir sampai dah besar macam nie , arwah dah macam bonda kedua ~ arwah bersama-sama mama besarkan kami 4 beradik sebab mama anak bongsu kan ~
tapi apakan daya , menangis air mata darah sekali pun aku tahu arwah takan kembali !
ajal dan maut di tangan ALLAH s.w.t ~ semuanya telah ditakdirkan olehNYA ~
kita hanya merancang tapi DIA yang menentukan segalanya ~
hanya DOA dan ayat suci AL-QURAN saja yang mampu aku berikan tatkala hati ini terlalu merindui beliau ~
OPAH , terima kaseh atas segalanya ~
in sha' Allah kita bertemu di JANNAH ~ tunggu kami yeaa OPAH ~
AL-FATIHAH opah ~ :(

No comments:

Post a Comment