Monday, July 9, 2012

monday bluesss ~ ^___^



as salam , hello ~




diam tak diam , sedar tak sedar dah 8 minggu aku bergelar practical student . such a tired life lately ~ 
aku tak pernah merasa alam pekerjaan sebelum nie , nie first time lahh aku merasa kerja selama 10jam satu hari ~ pehhhh memang penat tak terkata lahhh =.="
kerja aku bukan dok dalam office je sepanjang masa . kejap masuk kilang , kejap join bagi training , then kejap pegi wat inspection , kejap plak kena wat report and slide ! fuhhh ~ memang perit lahh gak kadang-2 aku rasa , tapi aku kena biasakan diri dengan semua nie sebab nie jalan yang aku pilih , nie yang Allah dah tetapkan untuk aku buat masa ini ~ 
dan aku bersyukur akhirnya aku merasa apa yang aku inginkan :)
apa yang Allah tentukan , itu lahh yang terbaik untuk hambaNYA ~ 
terima kasih YA ALLAH ~ 

monday blues . hari nie semua macam malas jew nak buat kerja , termasuklahh aku sekali ~ huhuhu 
maaflahh dato' yeaa , kami takde mood lahh hari nie ! hehe :p 
esok esok lah baru kami OK kot ~ ^__^
bulan RAMADHAN pun dah melambai-lambai dengan mesranya ~ tak sabar rasanya :) 
lagi 11 hari je nak RAMADHAN , semoga RAMADHAN kali ini lebih baek dari sebelumnya dan semoga amal ku diterima YA ALLAH ~ 

p/s : tahun pertama PUASA tanpa nenda tersayangs ~ semoga aman , tenang di sana . tunggu kami di JANNAH :) 

No comments:

Post a Comment