Sunday, August 5, 2012

aku tahu itu ~



assalamualaikum ~ :) 

salam 16 Ramadhan semua yea . cepat saja masa berlalu kan ~ sudah hampir ke penghujung ibadah puasa kita semua kan :) Alhamdulillah masih lagi merasa nikmat Ramadhan untuk tahun ini ~
cuaca mendung pagi ini , so aku pun macam mendung juga lah kan .
2 3 hari ini kesihatan aku tak berapa nak menentu , tapi disembunyikan disebalik senyuman palsu  itu ~ 

hari ini aku tetiba terfikir , mana nak cekau duit kalau aku dapat sambung belajar ? takan lahh again nak minta mama dengan abah ? haiyaaa . what a foolish person aku nie ~ useless saja aku rasa ! =.="
damn ~ 
seriusly tetiba aku rasa aku taknak sambung belajar pula sekarang nie , just let it be now ~ 
aku macam nak kerja pulak , tapi orang cakap 'kalau dah sedap pegang duit , mana nak belajar dah kan' haiyaaaaaa ~ sabar je lah . 

lagi 7 minggu je aku nak habis kan practical tu , aku memang nak cepat-2 belah dari situ ~ 
hati aku , jiwa aku bukan kat situ . environment kat situ buat jiwa aku kacau ~ 
so untuk mengelakkan dari teruk dikacau , kena lahh cepat-2 belah . 
buat sakit jiwa aku je duk lama-2 kat situ ~ 
so sekian luahan hati yang tak berapa nak luah lagi sebenarnya ~
chaioo ~ 
assalamualaikum 

p/s : kalau itu yang terbaik , apa salahnya kan . hati tolong decide mana yang baik yeaa ~ 


No comments:

Post a Comment