Sunday, September 16, 2012

merapu meraban ~





assalamualaikum ~ 

tetiba aku rasa nak menaip malam ini walaupun takda idea pun sebenarnya , mungkin aku akan merapu sampai ke akhir post lahh kot . 
so harap bersabar lah para pembaca yeaa ~ hehehe :)
hari ini hari last syawal untuk tahun ini . ada meriahnya walaupun sedihnya lagi banyak ~ 
first syawal tanpa nenda . memang pilu , ziarah kubur arwah air mata aku memang tak henti-2 ~ 
sampai aku pernah fikir nak gali balik kubur arwah and peluk cium arwah sama seperti sebelum ini aku selalu buat bila aku jumpa arwah . 
tahun ini sebenarnya tersangat mencabar bagi aku . tersangat menguji kesabaran aku , menguji jiwa aku . 
tapi aku kena terus kuat kan . sabar dan terus bersabar .
mungkin belum masanya untuk aku ambil degree in engineering ~ 
mungkin aku ditetapkan olehNYA untuk bekerja dahulu , so aku kena harus teruskan apa yang ditakdirkan untuk aku . 
 lagi sebulan lagi aku mahu konvo . untuk sekian kalinya setelah lama menanti , akhirnya aku akan konvo di dewan UTM SKUDAI , JOHOR pada 16 oktober akan datang ~ 
aku berharap semuanya akan berjalan dengan lancar :) AMIN ~ 
macam-2 yang aku dah lalui akhirnya aku bergelar graduan kejuruteraan mekanikal even hanya diploma .
tapi aku bangga aku akan dapat pegang juga skroll tu ~ :)
hye-2 utm skudai , wait for me yahh . aku tak sabar nak pegang skroll tu ~ 

okey lahh , aku pun takde idea nak merapu banyak-2 . selamat malam yeaa ~ assalamualaikum . 

p/s : aku akan berusaha sampai jadi SAFETY ENGINEER ~ :) in sha'Allah ~ 

No comments:

Post a Comment