Sunday, September 2, 2012

tanda-tanda ~



assalamualaikum ~ 

hari aku macam jiwa kacau lagi . hahha , hari-2 pun aku jiwa kacau aku rasa ~ 
tapi aku happy sangat dapat jumpa kawan-2 yang dahh 5 tahun aku tak jumpa , speechless juga masa jumpa tadi . macam malu malu kucing je belaka . hehehe ~ 
tapi kita malu malu kucing kita tetap comel kan girlfie sekalian ~ hehehe :) 

hurmmmmm nie aku nak kongsi tips yang aku dapat dari incik FB ! 



TANDA-TANDA CINTA SEMAKIN PUDAR ~ 

 ✖ malas angkat telefon

 ✖ taip SMS pun pendek-2 jew

 ✖ dengan orang lain dia boleh pula cakap 'SINGLE' !

 ✖ bagi alasan 'awak nie terlalu baik untuk saya dan saya tak layak untuk awak'

 ✖ bila kita cakap 'i love u' , dia balas 'K' jew

 ✖ ada apa-2 hal asyik cakap malas, malas , malasss jee

 ✖ sudah pandai bergurau kasar dan menyakitkan hati

 ✖ dia dah tak kisah kalau tak jumpa pun , berbulan tak jumpa lagi bagus

 ✖ apa kita buat dah tak betul dimata dia

 ✖ dia nampak kelemahan kita lebih dari kebaikan

 ✖ dia tak kisah apa jadi pada kita

 ✖ susah nak senyum atau gurau-2 macam dulu-dulu

 ✖ dulu asal nak keluar dating jer mesti nak pakai baju matching , tapi sekarang dah taknak . rimas dan poyo katanya

 ✖ dulu boleh jer bergayut berjam-jam , sekarang 5 minit pun susah . katanya hp cepat panas ~ 

p/s : ada yang betul sebenarnya , tapi macam bnyak yang betul . hahaha . aku pernah rasa ~ :') 

No comments:

Post a Comment