Thursday, December 6, 2012

december , here I come ~ :)




Assalamualaikum semua ~ 

apa khabar kalian-2 semua di bulan disember nie ? harap semua sehat belaka yea , jangan sakit-2 yeaa . pandai-2 jaga diri di kala cuaca sekarang yang tak menentu nie yea kengkawan ~ 
sorry again again and again yeaa . sebulan sekali baru aku update blog nie , dah comfirm lah bersawang melampau kan sekarang nie ~ 
yang nie pun dah peram beberapa hari sebab malas nak menaip , malas nak mencari gambar-2 yang berwarna riang ria raya . hehehe ~ 

hello december , semoga baik-2 saja yeaa . sebelum terlambat , SELAMAT PENGANTIN BARU sahabat tersayang NUR AMALIENA BINTI ROSAZELAN dan pasangannya ~ 
 barakallah , semoga hubungan kalian hingga ke JANNAH , semoga sentiasa dibawah rahmat ALLAH :)
be a good wife my dear girlfriend , be a good mother to your kids soon :) 
even kau dan kita semua dah beranak pinak nanti , aku harap kita tetap kawan sampai nafas terakhir ~




* before HER akad's . kami bergambar dulu sebelum dia jadi PUAN ~ :)


* dah jadi PUAN , dengan sekali lafaz je . ALHAMDULILLAH ~


* untung lahh boleh cium-2 dahi . hahahah :p 


* HER smile ~ 
suka yeaa kau dah jadi BINI orang . hehehe . semoga bahagia dan senyum itu sentiasa milik kamu sayang :)


* upacara potong kek . opsss gambar main suap-2 takde pulak nak tunjuk kat U'olls ~ :)
     

* disebabkan aku jadi photographer tak bertauliah , aku makan lambat . naseb ada geng yang baru sampai . boleh makan sekali ~ 
opsss , kami dah 5 tahun tak jumpa . memang bercerita je lahh tak berhenti . lagi-2 ada si joyah ( baju pink tudung corak-2 ) tu . pehhh memang tak berhenti gelak and bercerita lahh . maklum lah 5 tahun kan tak jumpe , bukan 5 hari beb . huhuhu . tapi jumpa tak sampai 2 jam pun , kumpul cerita yang penting je ~ hhehehehe . kalau nak kumpul cerita and gosip agaknya mau 30 hari tak habis kot . huhuh ~ :)



* haaa , we'olls ambil berkat yeaaa memasing . mana lahh tahu kalau-2 lepas nie boleh jadi turn kami ke . hehehe . siapa tahu kannnn . tapi yang paling penting cik hanis dan pak chaq tu giliran lepas nie . hewhewhew . dia memang tak sabar sangat dahhh tu ~ weeeee ~ :)


okeyyy sesi tengok gambar dahh habis , nie aku ada gosip terbaru . hehehe ~
ohh , ada pula yang tanya 'kenapa post dekat blog da kurang' ermm , maaf lah yeaa . yang tak sepatutnya da delete , malas nak simpan . kenangan itu biarkan lah berlalu . tak perlu nak dikenang bagai ~
karang ada pula yang terasa bagai lahh . so the best way , aku elak sebelum mende tu jadi :)
sejarah biarkan sejarah , tak payah nak kenang sangatlah . buat sakit jiwa jew , cukup-2 lahh jiwa dah terluka . takkan lah nak terus bagi jiwa aku nie terluka sampai nafas terakhir kot . biar lah bahagia milik jiwa aku even hanya untuk sementara kan kan kan :)
sedar tak sedar dah nak penghujung 2012 kan , sekejap sangat rasa masa berlalu . rasa macam baru semalam aku berlari lari kat persisir pantai kuantan . rindu saat bahagia tu ~
esok atau lusa kita tak tahu apa akan jadi , tapi perancangan hidup tu amat penting . kita rancang yang baik baik saja yeaa . tapi yang menentukan hanya 'DIA' , 'DIA' yang terAGUNG ~
harap kalian semua rancang yang indah-2 yeaa tahun depan , kalau ada sesiapa yang nak nak kawen tu jangan lupa jemput aku taw ~ hehehe
hujung minggu memang kerja makan nasi minyak je aku sekarang nie , sampai 2 3 buah rumah untuk satu hari . pehhh memang full tank lahhh .
nanti U'olls jangan terkejut pula tengok waa dah bulat taw . hehhehe
okey lahh aku pun tak tahu dah nak taip apa , sebab kesihatan tak berapa mengizinkan sekarang nie ~
kengkawan jaga diri yeaaa . tata ~
Assalamualaikum :) 

p/s : take care of your HEART , don't let it HURT anymore ~ :) 


2 comments: