Sunday, November 11, 2012

hello november ~




Assalamualaikum , hello semua ~ 



here I come today , rasa nak menaip pulak tetiba even dalam keadaan demam + sakit kepala 
namun demi puanBLOG tercinta , ku gagahkan jua . aicehh ayat taknak kalah . hehehe 
hello november , please be nice to me yeahhh . don't let the tears fall again , again and again yea ~ 
hope it will be nice to me until end of the year . 

ku harapkan panas hingga ke petang , rupanya gerimis mengundang juga . 
pemergian uncle aman's pada tanggal 4november sekali lagi meruntun hati aku .
buat aku terengat saat aku kehilangan arwah opah , buat aku terengat saat opah dimandikan , dikafankan , disolatkan dan akhir sekali dikebumikan . 
i was there , i was near opah when they buried opah .
air mata yang aku tahankan jatuh jua saat aku lihat arwah opah dikambus dengan tanah . 
aku kehilangan opah untuk selamanya saat itu , dan pada saat ini setiap kali aku terengat arwah air mata aku akan laju jew turun .
di setiap pelusuk rumah aku nampak bayang opah , di katil aku dan mana-2 lah . semua aku akan nampak ~ 
baju opah . opah rindu sangat =.="
AL-FATIHAH ~ 

seorang demi seorang pergi menghadap ILLAHI , kita yang bakal jenazah nie taktahu bila akan dijemput . mohon dijemput dalam keadaan baik-2 aje . amin ~ 
okey lah sebelum air mata aku jadi macam empangan pecah baik stop . 
esok lusa sambung lagi yaa . Assalamualaikum ~ :) 


p/s : cinta ALLAH adalah cinta hakiki ~ 

No comments:

Post a Comment